Müügitingimused
Müügitingimused
Üldine
Veebipoe Outers.ee (edaspidi Veebipood) omanik on:
Outers OÜ,
registrikood 14775986,
Õismäe tee 37-24, 13514, Tallinn,
info@outers.ee.
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel ostja ja Veebipoe vahel.
Lisaks käesolevatele müügitingimustele reguleerivad Veebipoe vahendusel ostetud toodete ostmisele tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes ning kauba ja teenuste hindades muudatusi. Muudatused kajastatakse Veebipoe veebilehel ning hakkavad kehtima nende avaldamise hetkest.
Kauba- ja hinnainfo
Kõik veebipoes kuvatud toodete hinnad on eurodes (€) ning nad ei sisalda käibemaksu, seoses ettevõtte käibemaksukohustuse puudumisega. Hinnale võib lisanduda tasu kauba kättetoimetamise eest, olenevalt kättetoimetamise viisist ja käimasolevatest kampaaniatest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes toote müügilehel, sisaldades endas vähemalt toote üldinfot. Samuti võib toote juures olla detailsemaid toote spetsifikatsioone, illustreerivaid pilte, teiste kasutajate arvamusi ja kasulikke nõuandeid toote kasutamiseks.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus. Makseid võtame vastu ainult eurodes. Tellimuse eest saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank
- Pangaülekanne Outers OÜ arvelduskontole arve alusel
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Pangalingiga makstes
Pangalingiga makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Peale mida asutakse tellimust täitma. Kliendile saadetakse sellekohane kinnitav email.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kohaletoimetamine
Kaup toimetatakse kohale Kliendi poolt ostuprotsessis valitud Omniva, Itella Smartpost või DPD pakiautomaati.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Veebipoel on õigus kaampaaniate korral saatmiskulud kas täielikult või osaliselt enda kanda võtta.
Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Tellimuste vormistamiseks väljapoole Eestit, võtame tellimusi vastu e-posti vahendusel info@outers.ee. Eestist välja kauba saatmiseks kehtivad teised saatmiskulud kui Veebipoes märgitud.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
Kui tellitud kaupu ei ole võimalik tarnida täielikult või osaliselt seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel. Kokkuleppel kliendiga täidetakse tellimus kas osaliselt või tühistatakse tellimust täielikult. Sealjuures tagastades üle makstud tasu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale kliendiga kokkuleppe saavutamist. Kui kliendiga ei õnnestu kontakti saavutada, tagastatakse ostjale tellimuse eest tasutud tasu 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul põhjust avaldamata. Ostjal ei ole õigust taganeda lepingust toodete puhul mis vastavad võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 välja toodud tingimustele.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Toode peab olema komplektne, sisaldama kõiki orginaaletikette, orginaalpakendit ning muid saadetisega kaasas olnud dokumente. Tagastatav toode peab näima kui uus toode.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille võib kirjutada vabas vormis, ning saata see e-posti aadressile info@outers.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Avalduses tuleks ära mainida tellimuse number ning ostja kontaktandmed.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning keelduda tellimuse täitmisest, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@outers.ee.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavasvormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) tellimuse töötlemiseks, kauba ostjale saatmiseks ning läbi tagasiside küsitluse oma teenuse parendamiseks.
Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@outers.ee.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.